2mspangels

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2013

Dagens moviestar + nyhet!!

Av 2 msp lamor c: - 3 augusti 2013 18:27

Hej bloggen!

Jag har gjort en dagens moviestar och redigerat lite, hon som blev dagens moviesar heter Cecilia Mö 1000 på msp, här är hon!

 

Jag är nybörjare på att göra såna där bilder   

Jag hade också en nyhet! 

Jo, Mimmi är bortrest så hon kommer kanske inte blogga, bara om det finns Wi-Fi där.

Och jag ska till Stockholm på tisdag och vara där i 2 dagar, sen ska jag till Linköping i typ 2 dagar sen ska jag till Stockholm igen och vara där i typ 2 dagar sen åker jag hem igen   


/Rain^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

c:

Av 2 msp lamor c: - 30 augusti 2013 22:10


 

C)

Av 2 msp lamor c: - 30 augusti 2013 21:25

Av 2 msp lamor c: - 17 augusti 2013 19:36


Puss! ;* / mimmi  Hoppas ni gilla den c:

:/

Av 2 msp lamor c: - 17 augusti 2013 18:01


Sorry för jag inte. Bloggat men sorry ska försöka bli bättre på d da D:* Ledsen min * c;< xD ...

Av 2 msp lamor c: - 15 augusti 2013 21:08


Hej, detta blir ett jätte kort inlägg efterspm att jag har bråttom, men iallafall, jag måste berätta att VÄRLDENS FIIIINASTE HÅR FINNS ATT KÖPA I MSPS AFFÄR NU!! MÅSTE BARA VISA DET FÖR ER!!!     Ser ni håret!! ♥♥♥&heart...

Presentation


Hej o välkommna till vår blogg, vi är 2 tjejer som gillar msp!Vi heter Mimmi-f och Rainbow 2003 och vi är Bff's , hoppas ni följer vår blogg!♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besökar räknare ^^

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Double Stack Icecream

 


Ovido - Quiz & Flashcards